Στόχος η ανάπτυξη ενός αξιόπιστου δικτύου που θα καλύπτει τόσο τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και της ευρύτερης περιοχής, όσο και τους διερχόμενους οδηγούς σε ανάγκες φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
Η δημιουργία υποστηρικτικού πλαισίου, ώστε το σύνολο των 25 Δήμων της Στερεάς Ελλάδας να ανταποκριθούν ταχύτατα στην πρόβλεψη της σχετικής νομοθεσίας για τη χωροθέτηση σημείων φόρτισης Η/Ο, ενισχύοντας, στηρίζοντας και προωθώντας την ηλεκτροκίνηση στην ευρύτερη περιοχή.
Για τη χωροθέτηση των σημείων φόρτισης αρχικά δημιουργήθηκαν 2 σενάρια:
Το πρώτο σενάριο περιλαμβάνει την κατανομή των θέσεων φόρτισης με βάση την ισότιμη χωρική κατανομή και την πυκνότητα πληθυσμού. Το δεύτερο σενάριο δίνει μεγαλύτερη έμφαση στις εμπορικές χρήσεις, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται περισσότερες θέσεις φόρτισης σε περιοχές, όπου εντοπίζεται έντονη οικονομική δραστηριότητα. [1]
Είναι φανερή η βιασύνη στις αλλαγές της αυτοκίνησης, με προτροπές και επιδοτήσεις για την αντικατάσταση με ακριβά ηλεκτρικά οχήματα, των οποίων η αυτονομία είναι περιορισμένη λόγω ανώριμων τεχνολογικά λύσεων και με περιορισμένο δίκτυο φόρτισης στους αυτοκινητοδρόμους. Ο χρόνος πλήρους φόρτισης σε οικιακό μονοφασικό δίκτυο είναι μεγαλύτερος από δέκα ώρες (με ταχυφορτιστές χρόνος πλήρους φόρτισης 1-2 ώρες) και το κόστος φόρτισης με τις παρούσες τιμές ηλεκτρικού ρεύματος, κάνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ασύμφορη. Βέβαια, υπάρχει και η λύση της φορητής ηλεκτρογεννήτριας (κατάσταση παζαριού)... Σε δριμύ ψύχος η εμβέλεια μειώνεται έως και 50%.
Αντίστοιχη κατάσταση παρατηρήσαμε και στην βίαιη απολιγνιτοποίηση της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, που προφανώς δεν έχει σχέση με οικολογία και πράσινη ανάπτυξη, αλλά με τον έλεγχο της ηλεκτρικής ενέργειας και το χαμηλότερο βιοτικό επίπεδο.[3]
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου