Γουρουνοσπηλιά Καλάμι Ναυτικού

Η γεωγραφική θέση της σπηλιάς βρίσκεται στην Ανατολική πλευρά του κάβου του Ναυτικού σε υψόμετρο 75 μ. Η παραλία του Ναυτικού απέχει μισή ώρα με βάρκα από την παραλία του χωριού Μετοχίου. Μπορεί κανείς να πάει και μέσω μονοπατιού.

Αφήνοντας την βάρκα στην παραλία του Ναυτικού και ακολουθώντας τη μεσαία ρεματιά της πλαγιάς μπροστά μας, φθάνουμε omv ράχη και κατηφορίζουμε προς την θάλασσα από την πίσω πλευρά του κάβου. Υπάρχει υποτυπώδες μονοπάτι.

Η είσοδος είναι αρκετά μεγάλη 5x3 μ. και βλέπει σχεδόν στον Βορρά. Μπαίνοντας ακολουθούμε ένα διάδρομο με επίπεδο δάπεδο καλυμμένο εντελώς από κοπριές Ζώων. Η οροφή του αρχίζει από το ύψος των 3 μ. της εισόδου και καταλήγει στο 1,5 μ. Το πλάτος του είναι από 1.5 έως 2.5 μ. Τα πλευρικά τοιχώματα είναι ασβεστόλιθοι χωρίς στολισμό. Συνεχίζοντας, το μέγεθος αυξάνει και το δάπεδο γίνεται ανηφορικό με μεγάλες πέτρες. Το πλάτος είναι 2,5 έως 4 μ. και τo ύφος κυμαίνεται από 1,2 έως 2,5 μ. Για 16 περιπου μέτρα ακολουθούμε βασικά ένα κεντρικό διάδρομο, αλλά στο σημείο αυτό η σπηλιά δημιουργεί δύο θαλάμους (4x5 μ. περίπου) έναν προς δεξιά και έναν προς αριστερά. Στο δάπεδο υπάρχουν μεγάλες πέτρες και στους δυο θαλάμους οι οποίες προέρχονταιi από εγκατακρήμνιση της οροφής. Στο δεξιό θάλαμο υπάρχει πλούσιος στολισμός από σταλακτητικό υλικό στα τοιχώματα. Στο τέρμα της σπηλιάς δημιουρνείται στο δάπεδο ένα κοίλωμα αρκετά βαθύ. Σε κάποιο σημείο της σπηλιάς υπάρχει πατάρι σε ύψος 2 μ, μήκους 5 μ, και ύψους 1-1,2 μ., παράλληλο με τον κεντρικό διάδρομο, χωρίς να οδηγεί πουθενά.