Παράκαμψη Χαλκίδας από το 2014

 


Στην παρουσίαση του έργου «Παράκαμψη Χαλκίδας, τμήμα Ν. Λάμψακος – Ψαχνά» προχώρησε από τη Χαλκίδα, όπου βρέθηκε την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κώστα Μπακογιάννη, αντιπεριφερειαρχών των ΠΕ, βουλευτών, εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και παραγωγικών φορέων, παρουσιάστηκε ο σχεδιασμός του ΥΠΟΜΕΔΙ και συζητήθηκε η πορεία εκτέλεσης έργων στην περιοχή.

Όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: «Το έργο θα ξεκινήσει άμεσα, δημοπρατείται τις επόμενες βδομάδες. Μετά τις γιορτές θα δημοσιευτεί η προκήρυξή του και υπολογίζεται, ότι το πρώτο εξάμηνο του 2015 θα αρχίσει να κατασκευάζεται. Το έργο έχει μεγάλη αξία για την Εύβοια και την πόλη της Χαλκίδας, περιοχές χωρίς μεγάλες παρεμβάσεις εδώ και πολλά χρόνια. Αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα η δημιουργία υποδομών σε μία περιοχή, που τις έχει ανάγκη, που πλήττεται εδώ και πολλά χρόνια από κρίση. Δυστυχώς δεν υπήρξαν στοχευμένες πολιτικές, με αποτέλεσμα να υπάρχει υψηλή ανεργία και έλλειμμα ανάπτυξης».

Για το έργο της «Παράκαμψης Χαλκίδας, τμήμα Ν. Λάμψακος – Ψαχνά», μήκους 16,7 χλμ. και προϋπολογισμού 179.100.000 ευρώ, έχουν εγκριθεί οι περιβαλλοντικοί όροι και οι απαραίτητες για την κατασκευή και λειτουργία του μελέτες και έχει υποβληθεί τεχνικό δελτίο για την ένταξή του στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Η εμπροσθοβαρής αυτή ένταξη αποσκοπεί στην δημοπράτηση του έργου πριν ακόμη ενταχθεί στο ΣΕΣ, έτσι ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις. Περιλαμβάνει την κατασκευή αυτοκινητόδρομου διπλού κλάδου μήκους 10,81χλμ. από τη Νέα Λάμψακο μέχρι  το Βατώντα (στο οποίο περιλαμβάνεται η σήραγγα Βαθροβουνίου μήκους 500μ., καθώς και 5 ανισόπεδοι κόμβοι), αρτηρία «κλειστού τύπου» μονού κλάδου, μήκους 5,86χλμ. από τον  Α.Κ. Ν. Αρτάκης (Βατώντα)  μέχρι τα Ψαχνά και σύνδεση της παραπάνω αρτηρίας με την υπάρχουσα Ε.Ο Χαλκίδας-Ψαχνών με δύο κλάδους.

Η Παράκαμψη Χαλκίδας αποσκοπεί στη βελτίωση της σύνδεσης της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη βόρεια Εύβοια και αναμένεται, πως θα συμβάλλει καθοριστικά στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού της Χαλκίδας και της Ν. Αρτάκης, την τουριστική ανάπτυξη, τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και την ενίσχυση των υφιστάμενων οικονομικών και εμπορικών δραστηριοτήτων της ευρύτερης περιοχής.


Πηγή


Σχόλια